XM

01 Februari 2015

Konvokesyen anak ke5 @ UITM Melaka 2014

hello blog,
bulan 11 adik 4 aku konvo
bulan 12 adik ke5 plak
jom kita ke melaka
tapi kali ni x ramai jd join,sbb adik ke6 dan ke7 kena jaga adik ke3 aku yg dalam pantang
tapi xpe konvo tetap konvo
kitorang sampai awl
amik gambar studio dulu

tgh tgu turn,gambar studio kat kedai gambar depan uitm

snap sesaja

b4 masuk sesi ptg,tgk la dik aku xnak pki jubah dulu,lelaki kan

mak aku

selfie dgn mak.ko ado.huhu

hazeera sempat pau hello kitty rm13
ya ampun mahal kot.

dpt goodie bag

so kali ni aku dan mak aku masuk dewan konvo
adik ke4 aku jaga haziq hazeera
bawa g mandi pantai kat pengkalan balak


ha dpt aku snap screen ni.huhu.tu la adik aku tu

alhamdulillah,konvo dah,keje pon dah dpt
tapi tetap nak kena sambung blaja tu.pjj plak ye

sempat tempah baju I AM utk anak2.huhu
aku kan.shopping tu harus eh wajib.huhu


sekian cerita konvo
looking forward for next konvo in the family 2016
guess who?huhu


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook