XM

26 Ogos 2014

Johan Tomyam @ Kampung Baru KL

hello blog,
balik dari jln tar jon kita dinner
dinner di kg baru
emm aku yg pilih kedai
harus la kedai yg dulu2 penah g
ya ampun kedai ni
harganya tetap murah ok mcm tujuh tahun lepas!
suka3

sup ekor,telur dadar,daging merah

air tembikai,teh o n air kosong





tomyam n bubur








peh mmg best kedai ni
aku panggil kedai johan tomyam
tapi hari tu aku tgk nama dia mr.johan tomyam
ntahla dulu aku tak perasan ada mr. kot
ape2 pon kedai ni mmg best
mknn sedap.harga berpatutan
penuh wei kedai ni walaupon dah lebih kul 12pagi
aku bandingkan kan harga dia lebih muarh dari kedai kat kg.melayu sg buloh
wah wah sg buloh harga setanding key el
tak padan hulunya.huhu
 

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

tomyam sedap..dah lama tak makan tomyam...

mrs adam berkata...

anne,
jom buat tomyam

Related Posts with Thumbnails

Photobook