XM

25 Januari 2019

Terima Kasih Tesco Malaysia!

hello blog,
skrg tak larat nak beli brg dapur
so order online je la
selalu pakai tesco online
penah sekali try Happy Fresh,tapi aku tak suka
ada ke dlm byk2 byk aku order tu,14 barang tak de!
gila ke apa
tesco online paling2 xde brg 3-4 brg je la xde,ni 14 brg xde,baik aku g beli sendiri oi happy fresh
im not happy,and the item also not fresh
so xnk lagi guna happy fresh,uninstall apps terus.hahaha
tesco online
aku selalu pilih brg kat promotion punya section
berbaloi la jugak
hantar sampai depan rumah,cas penghantaran rm3 je


antara brg
sekali sekali je sempat snap oi

alamak anggur tanpa biji katanya

tapi ada biji?ayoyo

so being me
tak puas hati aku komplen la
aku bkn viralkan pun
aku komplen kat website tesco je
aku ckp ni dah mcm tipu pelanggan
jelas2 tulis "anggur tanpa biji"
tapi ada biji.ape ni.huhu
aku komplen bukan minta ganti pun
tapi utk future improvement
jgn la tesco terus menipu pelanggan.huhu

TAPI..
:
:
:
:
:
:
:
selang beberapa hari ada org tesco tel ckp nk hntr brg
aik aku cakap aku xde order barang
rupanya dia nak hantar anggur tanpa biji yg sebenar.hahaha
hurmmm
dah org hantar 
aku ambik je la
tq tesco malaysia!
hehehe


ha ni la anggur tanpa biji org tesco hantar

aku ni memang jenis cerewet beli brg
biar berbaloi dengan harga
yela bukan org kaya oi
so klu beli tesco online ni,mmg aku check satu2 brg b4 bayar
setakat ni aku ok je la dgn tesco online
walaupon kdg2 ada beza harga skit dengan yg kita pilih brg dan kita byr tu
tapi kira give n take je la,xde la aku g komplen bagai(walaupon niat nk komplen tu ada.haha!)
cuma satu hal yg pasal anggur ni je la.mmg aku tak puas hati
sbb rasa ditipu oi.huhu
ok la setel hal anggur
sekian cerita
 

4 ulasan:

Siti Yang Menaip berkata...

heheh betol2 da org nak hntr kita amek je =D

mrs adam berkata...

siti,
hehehe,betul2.rezeki jgn ditolak

sharmien berkata...

betul tu tindakan emel dan inform apa yang derang salah hantar. sekurang-kurangnya pekerja mereka buat kerja dengan komited.

mrs adam berkata...

sharmien.
hehehe.betul3

Related Posts with Thumbnails

Photobook