XM

27 Januari 2019

Longwan dan Soru Station @ Kota Damansara

hello blog,
gambar2 beli brg sek

hari tu dh beli kat gemas,
lps tu cari kat longwan plak
maklum la semua kedai aku survey.haha
pasaraya kat gemas,hari2,the store
ok kali ni g longwan plak ye
ada kasut getah rm9.90


ok dh siap beli brg sek
tak beli byk,beli mana yg perlu shj
baju sepasang je,yg thn lps boleh pakai lagi
beg masih elok
jadilah pengguna yg bijak
tak yah nak ajar anak tahun baru je semua baru
aku dulu tak mcm tu,anak2 pun tak mcm tu,beli yg perlu shj

ok.dh jom makan kat sini lak

g kedai ni sbb nmpk iklan kat fb.huhu

beratur pjg




ya ampun
laki aku order platter yg paling besar plak oi
aku suruh order yg kurang besar,sbb anak2 bkn kuat mkn,aku pun tak leh nk mkn byk


rm48

air rm10

nah.air giant tower katanya
air biasa.cuma dlm bekas luar biasa

boleh la sedap
pelbagai makanan dlm satu platter plak tu
order pun cpt smpi
 

4 ulasan:

Cik Nor berkata...

wah..sdapnya makan..:)

mrs adam berkata...

normi,
bole la sedap,sekali sekala makan luar

Ann Ishak berkata...

perh...tinggi bekas air milo :D

mrs adam berkata...

Ann,
aah tinggi bekas air dia
menarik gak la.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook