XM

19 Januari 2019

Homemade Dis 2018

hello blog,
letak gambar masakan la ye
masak la selagi larat
tak larat tak masak.huhu

asam pedas ikan ape ntah.lupa suda

sotong bakar


simbah sambal

bandung soda
yg ni aku suruh adik bongsu aku yg buat

menu kat umah mak
masa ni aku blk kg

asam pedas ikan siakap

sotong sumbat kentang masak kari

ikan baung goreng

ikan baung salai

jiran mak aku bagi lauk

ni mak aku masak,ikan baung salai masak lemak cili api

menu umah mak aku day 2
menu umah mak aku,mak aku ler masak,aku tlg2 je.huhu

aikrim kacang
adik aku buat

paprik ayam kegemaran hazeera

cenkodok ikan bilis dan sambal sardin

talapia  3 rasa

mee n nasi grg

kari ikan jenahak

nasi lemak

kerang bakar air asam

sosej baked cheese

yg ni serius lupa,apakah ini.hahaha

paprik ayam

sandwich telur


sekian
letak gambar je la ye
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook