XM

17 Januari 2019

Set Bersalin Pilihan 2019

hello blog,
nak dekat bersalin
sibuk la pilih set bersalin
aku ada buat nota,tapi mana ntah notanya.haha
10 tahun lepas,masa pregnant hazeera aku pakai leesa formula
leesa formula bagus
tapi aku bkn sejenis org setia,aku bkn duta produk pun kan.haha
so nk try set bersalin lain
setelah membuat kajian dan perbandingan sendiri
aku pilih set bersalin Spa& Ma ni
ciri2 yg aku nak ialah :
-boleh dikatakan lengkap
-ada tungku yg kena kukus tu(xnk tungku yg masukkan air panas tu)
-ada pilis dan lain2 ubat sapu
-ada jamu
-ada herba untuk mandian
-ada minyak kelapa dara
-xde bengkung xpe sbb bengkung leesa formula aku boleh pakai lagi,walaupon 1 tali dah koyak
*tapi dalam set ni ada bengkung,so pki bengkung baru la aku.huhu
kalau bole aku nak yg ada teh mas cotek,sbb set leesa formula ada teh mas cotek dan aku minum tu masa berpandang,lawas,ok,berkesan
tp dalam set ni xde,set2 lain pun aku survey xde jugak
so teh mas cotek beli asing ler

taraaa dah sampai
beli kat shopee rm185


gambar lain,mesin basuh rosak setelah 11 tahun 6 bulan pakai(jenama Panasonic)
kali ni beli sharp plak sbb warranty term dia lebih lama compare to panasonic
semoga bertahan lama
beli kat lazada rm549

taraa nak basuh baju baby

shopping skit kat QQ baby


ni kat Fiffy plak


adik aku dapat cabutan bertuah masa dinner company


tilam patch work untuk baby

semua brg baby dah siap
beg hospital dah siap
tgu baby kuar je oi
skrg 39 weeks
doakan aku selamat bersalin,bersalin dgn mudah
hazeera dah tak sabar nak tgu baby kuar tu.huhu
lps baby kuar baru beli stroller,car seat dan baby carrier
dah rupa bersalin anak 1st sbb dah 10 tahun rehat.haha!

 

2 ulasan:

CikLaLA berkata...

Tahniah sis.. Semoga dipermudahkan segala urusan

mrs adam berkata...

ciklala,
terima kasih atas doanya

Related Posts with Thumbnails

Photobook