XM

25 Januari 2018

Lost World of Tambun 1

hello blog,
alhamdulillah.... ada rezeki bawa anak2 ke Lost World of Tambun.
Haziq nk LWOT, xnk Kidszania
so.... jom la kita



otw

yeay...... dh smpi

beratur beli tiket
beli adult je sbb dah ada yg free kids
aku amik yg offer,yg isi minyak shell rm30,free kids ticket dgn pembelian adult ticket

kaji peta nmpk


makan bekal b4 masuk
xleh bawa mknn masuk ke dalam







tgk muka penakut aku.haha!



ok byk sgt gambar
nanti sambung LWOT 2
best g sini
semua ada,berbaloi la jugak
tapi kalau nak g ,pergi la jam 10.00pg hingga 6.00ptg,haha.sebab nak explore semua kan
 

2 ulasan:

Unknown berkata...

Oii aku sgt tertarik baca blog ko adoi aku lupe password pulak blogspot aku tu choiiii

mrs adam berkata...

nawwal,
oit segan aku ko baca blog picisan ni.haha!mcm mana ko boleh lupa password oi,sila retrive

Related Posts with Thumbnails

Photobook