XM

29 Januari 2018

Kenduri kawen, Kedai Emas Sri Tanah Merah, Kipmall Bangi

hello blog,
macam biasa
aku letak gambar je la ye


jom g kenduri kawen

dekat dewan dlm uitm shah alam ni
kenduri kawen adik kepada isteri sepupu aku

jom jejalan naik bas mrt

amboi suka beno muka tu hazeera, naik bas je pun.haha


tgu mrt dtg

main uno dlm mrt

yeay dah smpi
ya ampun ramai org uols

rambang mata
snapskit je gambar
beria g sini, sebab harga emas murah tiada upah
tapi ada gst,ada byk cawangan kedai emas sri tanah merah ni
tapi aku g yg bangi sbb ada adik aku nak bawa g sini,pas tu aku tgk harga dia lagi murah dr shah alam
beli la skit 916 utk simpanan.hukhuk

singgah kipmall bangi
ada giant,beli apa yg offer.huhuhu

pjg plak list harga


dah dah jom balik
sekian cerita
 

2 ulasan:

mamapp berkata...

Banyak shopping Tu haha biasalah Kan. Kalau mama shopping gitu gak

mrs adam berkata...

mamapp,
biasalah perempuan sinonim dgn shopping.haha!

Related Posts with Thumbnails

Photobook