XM

28 Januari 2018

Durian Udang Merah, mee kari,laksa

hello blog,
gambar random je ni
ikut kwn opis lunch
kat kg melayu je ni
dia belanja.haha
*aku sgt jarang lunch luar,lagi2 nasi campur yg aku leh buat sendiri kat umah


melepak di kedai makan DD dapur sementara tgu anak taekwando

kwn opis belanja laksa plak.dia makan mee kari
kedai depan sekolah je ni
haha.thanks kak sai
aku selalu follow kwn opis aku ni,murah rezeki dia belanja aku mkn

balik taekwando singgah beli durian
dekat petronas bukit rahman putra



durian udang merah konon
klu aku beli durian kg je la.murah skit
ni laki aku la ni pilih durian udang merah
alahai mahal betul durian, 2 biji tu rm70
aku kira ada 14 ulas, rm70 bahagi 14, sama dengan rm5 seulas!
ayoyoyoyoyo
dgr cerita kat segamat ada durian murah
tapi aku tak balik kg plak
hurmmm durian dah jadi mknn mewah daaaaaa

 

2 ulasan:

mamapp berkata...

Sedapnya durian. Tp mmg Mahal la kalau gitu

mrs adam berkata...

mamapp,
durian mknn org kaya.hukhuk

Related Posts with Thumbnails

Photobook