29 August 2015

Shopping baju raya anak2 @ Jalan TAR

hello blog,
minggu pertama puasa terus aku g jalan tar
nak beli baju hazeera yg penting tu
takut saiz tak de
so jom
dah survey,so tinggal beli je la.huhu

taraaa,ni la bajunya
murah je,rm50.kedai lain mana dapat harga ni
aku tahu sebab aku survey byk tempat,tesco setia alam,the store sg buloh,semua kedaikat jln tar
so ni la yg aku suka,murah dan cantik.huhu

dekat saleemi collection

yg ni smping haziq

bila dah beli baju hazeera
terus cari baju haziq
baju haziq beli kat hari2 je
cantik dan murah
tu yg penting,aku klu beli brg yg penting cantik dan murah
huhu
sekian
baju2 raya lain dah beli awal2 kat warehouse sale the store,so setel baju raya anak2
legaa

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook