28 August 2015

Juadah buka puasa @ home sweet home

hello blog,
taraa dah sampai entry bulan puasa
skrg dah abis raya,entry blog aku baru entry bulan puasa.haha



ikan grg,ayam grg,sayur kangkung,kepak ayam,ayam golek,kacang rebus,grg pisang,pulut panggang
aku masak skit je,ada adik aku beli tu

yg ni pon adik aku beli kat bazaar lak,aku masak nasi lemak masa ni

kari,sotong n sosej grg kunyit,kangkung,sambal tempe

nasi tomato


bulan puasa kebanyakkan aku masak.huhu
bangga kejap.kahkhak
masak simple2 je
boleh kira berapa kali mkn kat luar
>>2 kali buka kat tusyen-beli kat bazaar ijok (sbb kelas dari ptg),
>>1 kali buka kat masjid ijok(saja nak bg pengalaman berbuka kat masjid utk anak2),
>>1 kali buka kat Restoran Aman Ijok(sbb tusyen kul 8.15 mmg tak sempat nk buka kat umah)
>>1 kali buka ngan kawan2 opis kat buffet,steak@sempang
ha tengok tu je aku buka kat luar tau,hebat tak hebat tak.haha
owh ya aku mmg tak suka buka kat luar,sesak,sebab tu suka buka kat umah je
lagi selesa gittew
sekian
 

2 comments:

lia ummiirfan said...

throwback gitu.. saya takde simpan gambor2 lauk-pauk berbuka puasa, tapi, setiap hari masak. :)

9 tips banyakkan susu ibu

mrs adam said...

lia,
saya amik gambar kalau sempat je tu.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook