24 August 2015

Hazeera dan Macaroon Delifrance

hello blog,
aku slalu beli macaroon kat kedai roti kat carefour puchong je
now dah tukar nama aeon big puchong
mmg kat situ je la macaroon aku beli sbb murah.haha
tup2 si hazeera nak macaroon lps tgk photobook ada gambar macaroon
ayoyoyo
bapaknya lak asik je lupa beli bila g puchong
so satu hari ni g encorp strand mall kat kota damansara
nampak macaroon delifrance
terus dia mintak!
harus la kena beli walaupon harganya sebiji rm4.15 termasuk gst!












suka la hazeera dapat macaroon
terbang rm16 mama beli macaroon 4 bijik.hukhuk
sekian
 

4 comments:

Normi Nieza said...

sdapnya..xpernah mkn lg..:)

AnneRaini said...

sedap ke tidak? kalo sedap berbaloi lah jugak rm16 tu. hehe

mrs adam said...

normi,
try la macaroon..utk yg suka manisan pasti suka :)

mrs adam said...

anne,
ntah ek rasa macaroon la,sama je rasa yg satu 1.20 dengan yg satu rm4 tu,haha!

Related Posts with Thumbnails

Photobook