XM

08 Julai 2015

Nasi Beriani,Fresh Orange & Chicken Chop from kedai mamak

hello blog,
letak gambar mknn lagi.adoi


nasi beriani kedai mamak
xla sedap sgt,JM beriani lagi sedap.huhu

ha cantik tak gelas fresh oren hazeera?


ha mee grg ni sedap

muka tanpa make up.haha!

ni hari lain,laki aku tapau chicken chop plak
dari kedai mamak!haha


 yg nasi beriani n mee grg tu dari restoran mami tanjung kat bukit rahman putra
yg chicken chop tu tak tahu dari kedai mamak mana
ish mahal tau kedai mamak ni
tapi laki aku g jugak
ermm..biarla dia yg bayar.haha
tapi aku mmg jarang g kedai mamak sendiri,kalau g tu mesti dgn laki aku ler tu
ok,dah abis cite mei 2015
chop bulan mei anniversary ke8 kitorang,tp xde g memana pon
haziq exam,so xleh aku nak jejalan memana
so kita g jejalan lain bulan ye
masalahnya bulan 6 puasa,bulan 7 raya,so kita jejalan bulan 8 la ye.haha!
sekian
*lps ni sambung cite bulan 6 2015 plak(gambar pon belum edit daa)
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook