04 July 2015

Majlis Kahwin Anak Tauke Catering

hello blog,
jom tepek gambar skit
masa g kenduri kawen anak tauke catering
kat dewan kat pkkn sg buloh
anak tauke catering ni mmg org2 area kolej,kuarters,hospital,pkkn,makmal kenal
dorang ni tauke cafe kat pkkn,n byk gak terima tempahan catering
sekali dia buat majlis
terus dia jemput semua uols!
meriah gile kot
mknn pon byk gile
haziq n hazeera b4 g

b4 naik kete

tgh nak tgk pengantin


aku snap skit2 je.huhu





dia wat 2 kawasan(khemah) utk makan
1 khemah mkn berat,nasi dan lauk2
yg 1 lagi khemah macam bazaar ramadan free la
ada air yg satu singgit kat pasar tu(tp dia bg free la),ada air soya dlm boto,candy buffet,laksa,bubur,kuew teow,ais krim,kuih muih,ish ntah la byk lagi la
mcm bazaar ramadhan free la senang kata.haha!
lama gak kitorang lepak,makan free.haha!
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook