02 September 2013

Roti John Putrajaya

hello blog,
puchong putrajaya dekat je
so jom papa g putrajaya
anak2 nak mandi kolam


hazeera bgn tdo

haziq n hazeera

alkisah kolam kat presint 9 dekat ngan foodcourt tu tgh renovate plak
emm main taman permainan  je la ye
lain kali la papa kamu bawa ye haziq n hazeera
alang2 tu makan je la
wei laki aku ni suka je foodcourt nt,masa dia bujang2 dulu selalu makan kat sini

nasi ayam for haziq n hazeera

hazeera suka wat peace

haziq sentap.benda2 kecik pon nak sentap.adoi

ni la roti john putrajaya

aku suka roti john putrajaya ni
aku kalau nak makan roti john gedik je nak yg putrajaya jugak.hakhak
lepas ni duk sg buloh tak dapek la nak g putrajaya selalu.huhu


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook