03 September 2013

Mandi manda di kolam putrajaya

hello blog,
hari tu g putrajaya kolam tgh renovate kan
so meh pergi lagi
ya ampun renovate lagi
emm jom la g kolam lain lak
putrajaya gak la

ni gambar kat playground lavender puchong

hazeera dah besar g masuk buai baby

hooyeh jom mandi

takut2 nak turun ke air

alahai zeera g yg tempat cetek je

alamak aku tak tahu la ni presint brape
aku pakai suruh je en adam bawa
tetibe dah sampai.haha

suka dorang

buat muka comel la tu

tgk la gaya haziq tu.adoi

mana nak cari papan yg mcm budak baju pink tu guna?

haziq

hazeera

ramai gak orang

kitorang g awal pagi.kaunter pon belum bukak

kitorang mandi dulu baru bayar
haha
laki aku buat muka garang kat security tu
lagipon semua orang lain pon buat mcm tu
mandi dulu baru bayar


 

4 comments:

AnneRaini said...

kat putrajaya ada byk kolam...

mrs adam said...

anne,
best kan putrajaya ada byk kolam.

Cho Zila said...

syiok sapa duk putrajaya..banyak tempat nak diterjah.. nanti nak buat satu hari jelajah putrajaya... amek gambar...

mrs adam said...

cho zila,
sila2 buat jelajah putrajaya,tp sehari tak cukup rasanya sbb byk tempat nak terjah.hihi

Related Posts with Thumbnails

Photobook