29 September 2013

Potong Rambut di Palong

hello blog,
balik kampung potong rambut
selalu potong kat puchong je
kali ni sesaje potong kat palong plak
mak ndak g servis kete
haziq n hazeera ikut g potong rambut kat kedai sebelah

haziq

amik gambar kat cermin plak

hazeera plak

uncle kat palong ni bagus
dia pandai potong rambut hazeera
ada tu aku potong rambut hazeera kat kedai mamak puchong
dia tak pandai potong rambut budak pompuan,jd mcm lelaki rambut hazeera.adoi
kalau kat palong potong rambut budak2 ni rm5 seorang
kalau kat puchong tak tetap
kadang2 jadi sorang rm8.huhu
owh baru2 ni potong rambut kat sungai buloh
lagi murah rm3 je.haha
opss nak lagi murah botakkan sendiri pakai mesin kat umah je.haha
tapi encik  adam tak bagi pulak.

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook