XM

08 Mac 2020

Hazeera dan Smiggle

hello blog,
alkisah aku tak suka sgt pun smiggle ni
sbb mahal kot
ada sekali je la aku ada offer hazeera nak apa2 ke(masa tu  pujuk dia merajuk) so dia ckp nak smiggle
cari la pencil box smiggle jenis hard case tu
ada aku buat entry kat sini
lps tu aku sibuk beli bonds
so hazeera ni mintak la smiggle
dia ckp pakai duit dia
so aku layankan je la
kebetulan ps kass selalu g smiggle
so dpt la hazeera grab brg2 smiggle yg sale
alhamdulillah rezeki hazeera la ye.huhu
klu g mall hazeera mesti nk masuk smiggle
tapi tak beli pun sbb xde offer.haha
beli masa offer je
klu offer tak g mall,so kirim ps je
cari ps yg low sc dan boleh pos via shopee
klu sc mahal,pos biasa,rugi
so jadila pengguna yg bijak.huhu
ni gmbr g smiggle dkt mytown

tgk2 jam


tgk2 je
tak beli pun.huhu


beli aiskrim family mart je.huhu


ok dah jom balik


skrg ni dh byk brg smiggle hazeera,cuma dia tak sempat lagi nak buat video utk channel youtube dia
brg yg belum ada(tgu sale)
lanyard,box pencil diy yg lutsinar tu,tote bag
rasa lagi 3 ni je kot.huhu
sekian cerita smiggle hazeera
 

2 ulasan:

Cik Nor berkata...

mhalkan barang2 smiggle ni..:)

mrs adam berkata...

cik nor,
ha a mahal brg smiggle ni,tapi klu sale bole gak dpt yg murah.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook