XM

09 Mac 2020

Gambar Makanan Januari 2010

hello blog,
gmbr mknn pun nak letak daaa


asam pedas,sayur campur
ni aku masak

nasi grg grabfood



roti sosej bekal haziq
ni aku buat sendiri.tp masuk plastik mcm beli.huhu

nasi ayam penyek kwn opis belanja

vietnamise roll jiran bagi

lauk kampung
masak sendiri,laki request.huhu


siput sedut masak lemak

ikan baung masak sambal

pucuk paku goreng

sambal belacan tumbuk pakai lesung(dibuat sendiri oleh laki aku)
sbb aku bz xsmpt menumbuk.huhu

ulam2


ni redeem e tunai
dpt la beli nandos via grabfood

adik aku plak beli ayam mcd

ni kari versi ape ntah,ikut resepi fb as requested by husband

taraaa
asam pedas mak aku
asam pedas plg sedap di tekak aku.huhu

bayam masak air.ni kt umah mak aku jugak



ni umah aku

peria letak telur


ni kek pisang tempah dgn emak sofia

ayam grg beli kat cafe asrama

sekian tu je
cerita mknn.huhu
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook