XM

15 Mac 2020

Dinner @ Restoran 'n' Cafe Top Pop Classic, Pontian

hello blog,
ya ampun aku xde snap gmbr pun kat kenduri umah arwah atuk aku.haha
ada la skit gambar haziqah adik aku snap
lps kenduri,gerak ke pontian lak
ni ad hoc plan,mula2 ingat lps kenduri blk segamat terus
tetibe laki aku tukar plan
hello baju pun tak bawa okeyyy
g pontian umah adik aku
dia ajak dinner sebelum g umah dia




aktiviti di dataran pontian









aym grg kunyit

kailan ikan masin

udang grg tepung


daging sambal


siakap 3 rasa




restoran di tepi laut
tapi kitorang tak duduk yg tepi laut tu sbb situ ramai org dah
alahai tgu mknn lambat smpi smpi ngantuk2 aku
yela dari pagi tak rehat,dr segamat-jpo-felda cahaya baru-pontian
thanks adik aku belanja
alahai adik aku ni g kl dia belanja, dtg pontian pun dia belanja
adoi.tak pe la rezeki jgn ditolak.huhu

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook