12 July 2017

Homemade Jun 2017

hello blog,
bulan 6 kan bulan puasa
ni gambar berbuka ler
kebanyakkan hari aku masak
tak masak cuma 4 hari kat umah mak,
1 hari berbuka kat majlis berbuka dgn sultan kat masjid,1 hari majlis berbuka kat tempat keja, 1 hari buka luar kat kenanga mall, 1 hari adik aku tapau kfc
ha tengok,8 hari je tak masak tau,lagi 21 hari aku masak tau.huhuhu
gambar mana yang sempat je la ye.huhuhu

puding roti, roti telur, nasi ayam hainan,soda bandung

popia,murtabak mini,ikan goreng,sayur lemak
*tgk suka hati letak periul kuali kat atas meja,sbb masa ni laki aku keje,lum balik.haha

talapia 3 rasa,dunkin donut adik ke4 aku blanja

nasi goreng,mee grg, kambing grill sendiri

ha ni la rupa kambing dan meatball grill sendiri.tak pro.haha!

bubur lambuk hospital bagi, kuih bakar kwn bagi, ayam gunting hazeera request(bazaar),murtabak haziq request(bazaar).asam pedas ke kari tu aku masak


asam pedas panaskan lauk semalam

paprik, nasi beriani kawan bagi


alhamdulillah atas rezekinya...
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook