15 July 2017

Aktiviti Shopping di Bulan Jun 2017

hello blog,
sekitar gambar shopping
lain2 lokasi

suka nmpk beli ferrero rocher,sekali sekala boleh la
ni beli kat 99 speedmart je pon.haha

beli gam kat sc mart,sbb hazeera nak wat projek slime dia
ayoyo org nak raya dia sibuk nak wat slime

beli beg bagasi.offer seratus lebih je.tu harga sebenar
kat sogo

otw balik naik komuter
pergi laki aku hntr,lps buka.pas tu dia ada kerja

tu ha beg bagasi nya.utk adik aku bawa g uitm bertam

bazaar tsb,beli tudung 3 helai je.huhu

hazeera nak wat henna plak

ni kat foodcourt dekat subang bestari,sebelah CBS subang bestari
char kuew teow special katanya

makan bakso

masa ni hazeera demam

dpt free teh sherif,org jual perfume bagi

ni bazaar kat bandar baru.jalan2 je xbeli ape

bazaar tsb

the store


lamanya tgu papa pilih seluar raya

ni shopping lps raya,kat tf gemas

peh asik membeli je
duit pun dah jalan macam air daaa
sekian cerita
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook