XM

04 Jun 2015

Restoran Kudu Bin Abdul @ Jln TAR

hello blog,
nak letak gambar lagi
iouls mmg suka letk gambar kat entry blog
nak menaip amat malas sekali.huhu


mee bandung johor,tapau depan masjid kuarters
ni laki aku yg mkn

ayam masak lemak cili api,ayam masak lemak xpedas,
sambal tempe,sayur hijau(tak ingat sayur ape,bayam kot)huhu

buah jambu mawar ke jambu air?

ni ha dlm restoran kudu bin abdul tu

ramai org,laki aku yg wassap gmbr ni,dia lunch sini sbb kebetulan ada keje area2 situ
ceh g mkn xajak aku.huhu
tak pe lps ni nak ajak dia g sini

kwn aku wassap gambar
nak bw g opis
kek coklat dan caramel rainbow kek
sedap kot,ni free,all the from n9,ex kwn opis jual

tomyam campur kedai tanpa nama sebelah workshop

kete kwn aku masuk workshop
ish2 please please please
JGN PERGI WORKSHOP NI LAGI
SAY NO to workshop cina kg melayu sg buloh
ada 1 je workshop kat kg melayu sg buloh ni,tapi tolongla jgn pergi.sebab workshop ni TERUK sgt!
bukan sekali kitorang kena,setiap org yg hntr kete sini akan menyesal
pertama dan terakhir.sekian!

teringin red velvet SR plak

chop,red velvet SR tak berapa sedap
aku suka coklat indulgence jugak.huhu
 

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

selalu nmpk kedai ni kalo lalu sana lps tu terfikir, best betul bukak kedai letak nama penuh..haha kedai nurfarahin binti jamsari..kahkahkah

mrs adam berkata...

anne,
klu nama pendek ok la nak letak nama penuh,cuba nama panjang xcukup signboard nak tulisnya.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook