30 June 2015

Aktiviti Hujung Minggu Bersama Anak-anak

hello blog,
yuhuu dah akhir bulan 6
cite aku baru nak cite bulan 5 2015 punye.huhu
bulan 5 xde yg menarik
ada 8 entry je kat draf
so jom

main badminton

pagi2 main kat sini,tmn permainan kat bukit rahman putra
jgn tak tahu tu net kami psg sendiri tau
adik aku bg haziq net tu
adik aku tu dulu wakil badminton chess and badminton
skrg dah kurang skit(adik no4)
skrg adik no 6 dan 7 aktif gak wakil2 catur ni,smpi peringkat negeri rasanya
aku tak ambik port sgt,sebab slalu dorang wakil je,tp xmenang.haha!

zeera in action










ha tgk punya la nak cpt
edit gambar terbaik
apesal blogger ni xde option utk rotate gambar?haha
ok la tu je pon aktiviti weekend kitorang
badminton,taekwando,tmn permainan
badminton pagi guna gelanggang free,ptg main kat tropicana
bulan puasa xde la g
tp taekwando tetap ada la
haziq dah talipinggang hijau 1,hazeera kuning 1
sekian

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook