26 June 2015

First time naik STAR LRT 2015

hello blog,
ni la haziq sibuk nak naik STAR LRT lak
kan LRT ada dua,1 star 1 lagi putra yg g klcc tu
putra lrt dah penah naik
so kali ni naik star lrt plak
dari pwtc ke sogo je pun.huhuhu
balik dari pesta buku,kami g sogo

haziq

hazeera betulkan signage tu.huhu.rajin terlebih!

ha tgk hazeera tu

kena beratur beli tiket kat mesin lak
*ktm x guna mesin dah,guna kaunter je(mcm terbalik kan ktm ni)
yg lrt guna mesin,xde kaunter

sementara aku beratur dorang buat ini ler

dah jom naik haziq

muka gembira.huhu

selpie jap

sementara tgu train

so semua dah naik,keretapi ktm biasa,erl,ktm,putra lrt,star lrt,bas rapid,feri,bot,teksi,bas 2tingkat
yang belum bas express,kapal terbang,sampan,helikopter,roket.huhu

 

2 comments:

Ann Ishak said...

jangan lepas ni anak2 mintak nak naik roket sudah la :D

mrs adam said...

ann ishak.
kalau nak naik roket pengsan la ibunya.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook