XM

19 Oktober 2014

Restoran Tauhu Bakar dan kedai gadget murah @ Kota Damansara

hello blog,
ya ampun
lama betul tak update blog
bz okey
lagi2 dah sambung blaja lg
jumaat daftar,sabtu ,ahad kelas
sebulan lps tu submit 4 asignment
tak ke culture shock kejap aku.haha
ok now pon ada byk asignment tak buat lagi
tapi nk update blog gak.huhu
jom


ni kat kedai Gadget 666 @ KD

sarapan @ tauhu bakar





ni depan kedai gadget ustaz
sebelahnya 7e


tgu mama shopping.huhu

selfie jap.huhu
*sila jgn muntah


ni pon kat tauhu bkr


kedai gadget ustaz tu mmg glamer kat KD ni
lepas tu kedai gadget 666 plak bukak sebaris ngan ustaz tu
aku suka je dua2
aku beli screen protector 1 rm1!
trus aku beli 8.haha.yela 2 aku 2 laki aku 2 kwn aku 2 laki kwn aku
rm1 screen protector tu kat gadget 666
yg kedai ustaz tu monopod rm6 ok!ye rm6 sahaja
bluetooth shuttle plak rm8 je.best3
trus aku beli byk,utk kwn2 n adik beradik
now monopod harga rm10,bluetooth shuttle rm18
ape2 mmg best 2-2 kedai gadget ni
restoran tauhu bakar pon area2 situ gak.
bole la
rasa standard harga standard.tak de yg special pon,tapi nape ntah laki aku nk sarapan situ.huhu
sekian
tgu review kedai2 di KD ye.haha
almaklum SG xbyk tmpt best,klu ngan laki aku dia bw g KD tak jauh mana pon
sekian
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook