01 August 2013

Tempat makan halal di Bandar Puteri Puchong

hello blog,
ok nak letak gambar makanan jugak
koleksi makanan daa

daging masak kicap homemade

lipbalm rm2.80.mentholatum tu.huhu

soft drink @ pizza hut giant

aik nape aku snap gambar ni

megi.wei apesal megi ni sedap ha.ish tak nak beli megi lagi.huhu

sup kamping @ alfa maju puchong prima

air aku

gedik nak burger di kedai mamak.hakhak

ok2.dah byk gambar makanan
meh cite tempat2 makan halal di bandar puteri puchong
aku cite kat bandar puteri belah giant tu
sebab bandar puteri ni besar
yang dekat ngan opis aku yg dekat giant
yang halal iaitu melayu/mamak/fast food:
*restoran delima,depan ocbc bank
*kedai mamak,namanya restoran melayu kg pandan,opposite maybank
*kedai mamak baru,sebaris papa rich
*secret recipe
*food court giant
*chicken rice shop
*pizza
*kfc
tengok tu betapa sikitnya kedai nak g lunch.huhu
tapi yg glemernya ialah kedai mamak kg pandan n delima la
delima ni lg la masa luch sentiasa penuh ok


ha ni la gambar restoran D delima,masa ni pagi2.sempat la aku snap kejap.huhu

teh botol sosro @ anggrek kuring.gambar campur2 daa

sekian,
 

2 comments:

AnneRaini said...

okla tu. kalo kat opis sy mmg bykkkkk giler tmpt nk makan. klcc ada pavilion ada tp sume tak sempat sbb rehat sejam jer...

mrs adam said...

ok la tu kat bandar puteri puchong tu.skrg keje kat sg buloh xde pilihan mcm ni.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook