XM

22 Ogos 2013

Ainan : New Baby in da house!

hello blog,
hohohoho.bukan cerita raya
alkisah gambar raya belum letak watermark.huhu
so meh cite kisah anak sedara ke2 aku
ainan hazimah bt ridwan
lahir pada bulan april 2013 di hospital segamat
selamat la kamu ainan sebab mak kamu dpt posting segamat sebelum lahirkan kamu
so ainan dijaga oleh mak aku
hamboi2 ni cucu manja ni.huhu
so mak aku dah ada 4 cucu di mana haziq seorang lelaki

ni gambar hari ke2

haziq n hazeera yg jakun di hospital

ni kan 1st time dorang jd pelawat hospital.haha

mama long n ainan,jugak haziq di belakang tu

hazeera n baby ainan

hazeera wat ape tu

haziq main kat katil sebelah plak

amik gambar lg

alolo comelnya

ni aksi haziq yg sentap lepas kena tegur ngan papanya
alkisah dia terkinja2 over sgt kat spital ni
*klakar la muka haziq merajok,huhu

mak usu cuba menghiburkan haziq.haha

ok tgh tunggu ayah ainan jemput.
*jap aku lupa ayah ke abah ke bapak ek panggilan ainan kepada ayahnya

main2 di lobi hospital

Hospital Segamat

balik singgah beli sate di taman yayasan

owh ainan dah nak hampir 4 bulan baru entry keluar kat blog
tak pe la kan ainan
jom publish muka ainan di internet.huhu
*alkisah gambar ainan beru 1 kat instragram aku,baru 1 kat fb mak pak dia
ni baru keluar byk kt blog aku


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook