31 August 2013

Review Burger Bakar Rawang

hello blog,
ya ampun belum cukup puasa 6
mcm mana nak raya ni.huhu
aku cuti puasa 3 hari je.haha
dah siap ganti,tinggal 2 hari lagi nak cukupkan 6 hari
asik2 jamuan raya la open house la.adoi
tak boleh jadi ni,ahad n isnin ni musti puasa.harap2 lambat period
eh ni cite burger bakar ke cite puasa 6.haha
ok jom letak gambar burger bakar rawang
aku biasala kalau nampak kat fb  je sibuk nak try.huhu
so jom makan burger bakar rawang!
tapi aku g yang cawangan puchong la.

cop2 iklan sekejap.ni gambar karipap gergasi

satu rm2.50,kat pasar malam puchong prima.rasa karipap la.tak de beza pon.cuma ia besar

ha inilah burger bakar rawang!sedap ok!

aku dah penah try burger bakar kaw-kaw,di mana testimoni aku ialah ia tak sedap.
tapi burger bakar rawang ni sedap!
mmg puas hati makan.dan mahu cuba lagi
aku suh kawan aku cuba dia pon kate sedap

ni menu2nya
macam2 ada

banner pon nak snap

burger bakar rawang in da making

aku n laki aku makan isabella dan burgembira
*macam2 nama burger bakar rawang ni,hot chic la,ombak rindu la,valentine la
**tapi kan aku ada tak suka nama 1 burger ni,ada ke namanya madu tiga!
hai burger bakar rawang,i think u should change your burger name la.huhu

kasi tunjuk skit

ya ampun .daging dia la sedap

ni la aku n laki aku makan.masa ni cuti sek.anak2 kt kg

aku nak try lagi burger bakar ni
tapi yang puchong ni dia dah tukar ke bukit puchong
masa aku pergi ni kat puchong indah
dekat je ngan umah aku
kitorang g naik motor lagi.haha
ni dah jauh ke bukit puchong lak
takpe2 pas ni aku nak makan yg kat rawang je
sebab aku nak pindah sg buloh.haha

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook