09 March 2013

#2013

hello blog,
hohoho.sudah 9 mac baru sempat nak tulis citer tahun 2013
jan ye.huhu
lantak la sana
yang penting aku try wat entry ikut turutan.hee
2013,anak2 pon balik dari kg setelah sebulan bercuti di kg
balik2 je ajak encik adam ke tesco
beli bekalan makanan dorang
alkisah masa tinggal berdua je bukan kisah ada makanan ke tak kat umah
budget mak paknya nak diet

haziq main boling*fake

hazeera seperti biasa.gaya beria

ni anak ke ayah yang main ni?

hooyeh dpt planner 2 lg.ish tp yg warna coklat tu sayang nak pakai

pemandangan otw palong--->puchong
*cantik tak cantik tak

kat n9 ni


hari first sekolah tahun 2013
*haziq 5 years
*hazeera 4 years




mak oi beg besar

sekian cerita permulaan 2013
semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelum2nya,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook