28 April 2018

Buffet Sarapan dan Lunch di Regency Hotel

hello blog,
balik dinner,terus rehat tdo
esok bgn pagi smbung kursus
b4 kursus belikan anak2 sarapan dulu
alkisah xkan nak bayar buffet sarapn utk anak2,tp dorang mkn sikit
tak yah membazir la ye
buffet mama dan aunty sairah dah masuk dlm pakej hotel
anak2 pun ok je
alhamduillah anak2 tak demand
syukur mama bawa g kursus kan.huhu

pki baju mlm td,nk g tapau sarapan jap

haziq nasi lemak
hazeera mee grg
beli kat tepi jln tepi hotel je
ni dorang singgah tgk ikan





sori anak2,mama mkn srpn buffet.huhu

sebenarnya kak sai(kwn opis aku) dah terbeli pakej bilik yg ada sarapan sekali
klu ikut dia baik beli srpn luar je,huhu
abis dh terbeli,kita mkn je la
thanks kak sai belanja saya.hehe



ok dah sarapan,sambung kursus
sesi pagi ni biasa2 je,smlm ptg best

abis kursus,lunch plak

lunch cepat2 sbb nk hntr haziq solat jumaat
ok dah abis kursus
boleh enjoy


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook