26 April 2018

A&J Burger Grill & Western @ Kg Melayu Sg Buloh

hello blog,
anak2 taekwando
mak bapak dating sementara tgu anak abis taekwando
tu pun kalau bapaknya tak balik kerja lambat la.haha
jom la makan AJ burger
dulu penah sekali makan tahun 2014
entry di sini
kali ni AJ burger dah sewa shoplot
dulu kedai biasa dekat tepi sungai je








1 set burger ada wedges dan meatball,dgn 1 air warna biru tu harga semua rm23 

hurmm masa aku nak order ni burger yg saiz besar xde
pilihan daging pun tak sebanyak masa 2014 tu
so aku lagi suka masa 2014 tu.haha
kedai ni selalu ramai org jugak
menu lain belum try

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook