XM

01 September 2014

Raya Kedua @ JB dan Pontian

hello blog,
raya pertama tghari balik jb
mlm sampai umah atok aku
rehat2,borak2 sesama sedara
penuh umah tdo kat semua ruang,bilik,ruang tamu,dapur.haha.sekali sekala
pagi esoknya raya umah pakcik makcik aku,adik beradik mak aku lak
ya ampun satu gambar kat umah atok aku xde
sempat snap bila raya umah pak ngah aku

rumah pak ngah

beraya

nmpk tak aku kat cermin tu tgh snap gambar

gerak ke umah mak ndak aku lak,ya ampun ada hamster lak
harus la aku takut+geli!

saja amik gambar sofa bed sepupu aku belikan mak dia

dari tingkat lima umah mak ndak aku

hazeera

gerak ke umah mak dek sepupu aku lak

mkn laksa johor

ptg gerak ke pontian lak,umah adik ke3 aku

ha best kan bilik mainan haura
sampai hazeera request tdo 2 mlm kat pontian,haha

tu cite raya ke2
sambung raya ke3 next entry

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook