14 April 2011

-terubuk masin sarawak di semenanjung-

hello blog,
terubuk masin sarawak ni aku selalu dapat free adik aku bagi
tapi ahad hari tu tengok ade je jual kat pasar tani shah alam
sekor rm12
emm..tapi tak beli pun
ni yang aku punya ori dari sarawak.huhu

~besar jugak kan~

sebelum masak adalah lebih baik rendam dulu
goreng je letak cili n bawang pun sedap
nak lagi sedap masal lemak cili api
tapi b4 masuk dalam kuah lemak tu goreng dulu ye
eh tibe2 ajo cara masak,haha,




nota kaki:tak la masin sangat

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook