13 April 2011

-can opener rm30!-

hello blog,
aku geram tul ngan papa haziq n hazeera ni
ade ke dia beli can opener rm29.90!
baik beli cardigan aku.huhulepas ni nak tengok berapa lama tahan opener 30 hengget ni tahan!
geram tul
tapi guna je la.huhuhu


~ade model can opener iaitu haziq.huhu~

alasan dia beli mahal,can opener lama(umur setahun lebih) dah karat,aku bukak tin susu marah2
pas tu dia beli la yang baru n mahal so tak le aku bukak tin marah2
aku jawab kalau belikan cardigan mesti aku tak marah2,sebab bukak tin sambil pakai cardigan.haha!
sekian,



nota kaki:geram

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook