XM

16 Mac 2023

Konvo Fariha @ UITM

hello blog, 
adik aku konvo sesi pagi
yg masuk dewan mak aku n adik ke4 aku
so kitorang gerak lmbt skit la
dlm kul 10 lebih ke 11 gitu baru g uitm tu
dekat je dgn kondo
cuma byk kereta la sbb konvo kan.huhu





naik bas g kedalam kwsn uitm






amik gmbr
ni sepupu aku taukeh kedai gambar
dia mmg selalu amik job kat pesta konvo




mintak aiskrim,tapi mkn tak abis










gmbr candid masa solat zohor.haha

nak amik gambar konvo 1 family
lps tu haziqah buat hal wei,dia letak tangan kat hidung
sabo je la
geram aku tau.huhu
alhamdulillah setel konvo adik ke6 aku
konvo adik ke2 dan ke3 xde dlm blog aku,sbb dorang dah konvo awal sblm blog ni wujud
konvo degree,master aku ada dlm blog ni
konvo adik ke4 ada
konvo adik ke5 ada
konvo adik ke6 ada
next tgu konvo adik ke7 aku ye.huhuhu
owh adik ke5 degree dia tak g konvo,sbb keje,dia amik scroll je,dlm blog ni ada konvo diploma dia je la
alhamdulillah
tahniah mak aku
sbb anak2 semua dpt masuk u,walaupun membesarkan anak dlm serba kekurangan,ibu tunggal lagi
ok la aku tak suka tulis hal sedih2 dlm blog
aku catat yg baik2 je,yg sedih2 simpan buat kenangan je.haha
sekian bebelan konvo

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook