XM

31 Disember 2019

Cameron 2019 : Ladang Teh Bharat / Tea Shop 2

hello blog,
alkisah ladang teh bharat
kan kat tepi jalan je
so singgah gak sbb nak tunjuk kat mak aku
singgah kejap je
pas tu beli teh
lps tu balikkkk


ladang teh bharat



tak turun pun
tmpt amik gmbr kat bawah tu kecik,kena bayar rm3
mcm tak berbaloi je
lagipun kena naik tangga turun tangga bagai
so kita amik gmbr dari atas je ye.huhu











kat cafe dia
tapi kitorang kenyang lagi
mcm tak best makan kalau perut masih kenyang
so snap gmbr je.hahahaa




beli teh

sebenarnya teh kat sini lagi mahal
kat kea farm lagi murah






ok dah jom balik

taraaa dah turun  bawah nikat pahang,felda apa ntah
aku lupa
tapi laki aku ikut jln mana la



alhamdulillah dah smpi umah mak aku
hntr mak aku dulu
ni baju2 mak aku beli untuk cucu2 dia

esoknya baru balik sg buloh
ok siap sudah entry cameron!
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook