XM

24 September 2019

Gambar Makanan @ Jun 2019

hello blog,
aku masak hari2
tapi tak la amik gambar hari2
masak biasa2 je,asal kenyang.hahha
eh ada gak tak masak,beli je
tapi sekali sekala je la
jimat lagi masak sendiri.hukhuk
ni gambar2 mknn dalam folder jun 2019


nasi kerabu beli kat mana ni.adoi lupa
dpn masjid rasanya

open house rumah budak mengaji

teh ais depan sek je

eh terselit plak gambar budak kecik ni

ayam grg,sambal dan sayur
homemade

nasi lemak

telur dadar
daging goreng
sambal dlm botol
semua pun masak sendiri

hazeera paksa buat chocolate chip
buat jugak la,layankan anak,(walaupon mls.adoi)

che bunga!

menarik kan

harga pun menarik.hahaha

beli ni dkt che bunga
pilih mknn harga tetap.haha
sebab dah penah kena mahal pilih lauk sendiri
so xnk beli yg pilih sendiri
dasar kedekut,hahah!

cara berlauk inti terkeluar
sedap wei!!
ni tempah dekat jiran tingkat 16

nasi beriani
bawakan bekal siapa ntah
adik aku kot

ni makan kat kedai mana ek

masak sendiri
carbonara ,ada udang dan sotong
ko tahu ko masak sendiri sbb carbonara ko je ada kacang pjg!hahhaa

pot luck
makan2 kat opis
aku bawa ikan ape ek,lupa nama ikan
masak asam pedas
(wei kenapa aku asik dilanda masalah lupa,aku nak kena makan kismis byk2 ni)hahha!

ni ha pot luck kat opis
meriah tak

ni mkn kat open house umah kawan laki aku

ok sekian bebelan tentang makanan
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook