XM

25 Jun 2019

Sendayu Tinggi dan Hada Labo Warehouse Sale dan demam Personal Shopper

hello blog,
ni ha
kwn aku g warehouse sale sendayu tinggi
dia g sbb adik dia ahli
so aku join la kirim


aku kirim byk
tapi dpt ni je.huhu
beratur 5 jam oi
personal shopper byk beli yg awal2 tu,abis semua.huhuhu
hurmmm kira ok la ni,dpt gak pakai sendayu tinggi harga offer.haha!

taraa
brg lain plak

ni ha
kwn aku g warehouse sale hada labo plak
dia tanya nak kirim ke,harus la aku kirim
aku mmg suka toner/lotiomn HL tu
dulu pakai HL sbb terpengaruh baca blog redmummy
awal2 dulu pakai botol putih,
lps tu botol biru
now botol merah
HL ni mahal skit,tapi sebotol tu pakai lama,hampir 2 tahun rasanya
so tak la mahal kot.hukhuk
aku suka sbb ko tak payah pakai kapas nak apply toner tu kat muka
pakai tapak tgn je
boleh tak suka sbb tu.hahaha
peh best betul HL buat warehouse sale,murah!!mask tu aku tak penah pakai,yela satu keping mask tu RM11.90.mmg tak mampu la.haha
ni aku dpt beli sekeping ada yg rm3,rm4 dan rm5 sbb tu aku borong 15 keping terus,hahaha
wei bio aqua mask tu aku suka!
lip balm mentholatum tu satu rm2 je wei.klu harga biasa kan rm14.90


tadaa ni kirim personal shopper lain
jumpa kat ig dan join group telegram
sajada neelofa di warehouse sale jugakkkk

ni baru skit
antara yg aku kirim ps wei
ada byk lagi aku kirim.hahahah
nt la klu ada gmbr aku masuk sini
sekian bebelan
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook