XM

24 Mei 2019

Kedai barang baby @ Sg Buloh dan Shah Alam

hello blog,
alkisah dah lama tak pregnant
brg baby semua kena beli baru.almaklum anak last 10 tahun.haha
so masa pregnant tu dalam akhir bln 12 baru beli brg
beli kat shopee skit2
*brg yg beli dekat shopee :
-set bersalin
-baju baby
-barut
-breast pump
-set tilam baby patchwork
-mummy bag
ni semua beli b4 bersalin,masa pregnant tu ada g 2 kedai barang baby dekat tsb sg buloh,pergi pun sbb ada hal kat situ,so singgah la beli apa yg patut
*dekat QQ baby beli
-cloth diapers
-bath tub
-pampers newbor
-rompers harga offer
*dekat Fiffy beli :
-botol susu Avent
-toiletries
-tuala baby(jenama Fiffy)
ni je la kot brg2 beli b4 bersalin,lain2 baju preloved ada kwn aku bg,kwn adik aku bagi,pampers ada kwn aku bg sbb anak dah besar lupa ada pampers saiz s
dalam pantang sibuk hunting stroller/car seat,baby carrier.huhu
lps bersalin ada g manjaku baby kat sg buloh
*dekat manjaku beli
-baju baby
-susu anmum
-tuala baby(jenama Hippo)-x best,jenama Fiffy lg best.huhu
-teether
lps tu ada g kedai brg baby dekat shah alam,pergi kat shah alam sebab sekali hantar haziq hazeera swimming
mula2 g kedai Gosh Baby Shop
kat kedai ni beli baby nest
lepas tu g kedai Fathia Baby Shop kat sini beli baby wipes dgn nasal aspirator
g dua2 kedai ni saje survey2 je



ni hazeera survey stroller dgn papa dekat QQ baby

ni fathis baby shop

taraaa baby nest

dah panjang aku tulis
lambat nak up entrynya
okla tu je cerita kedai baby
yg selalu aku g ialah QQ baby dan fiffy la  sbb dekat
lps tu ada satu kedai Tateh,yg tu aku lum penah g.huhu
nanti bebila pergi la.hukhuk
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook