XM

01 September 2018

Reunion 2.0 @ Seoul Garden Sunway Putra Mall

hello blog,
ni ha bebudak ni ajak jumpa
geng2 exam ptd n lhdn
mula2 kenal melalui telegram lepas tu jadi geng
adik2 je dorang ni,aku ni ha plg tua.haha

gmbr bila ntah ni,sarapan roti canai depan sek

ni nak  g sunway putra mall

selpie jap

naik mrt


yeay dah sampai


melantak

ni gambar org meja sebelah.bkn kawan2 aku.hahaha



tak de gambar proper sbb bz makan.hahaha
pilih sunway putra mall sebab dekat pwtc
boleh g pesta buku sekali
ya ampun ramai gila org dalam surau nak solat oi!
hurmm first time makan seoul garden
best jugak
makan buffet smpi kena halau kan.haha
laki aku tak minat buffet so sbb tu xde g sini dgn laki aku.huhu
ni pergi sbb kwn2 ajak
ok la tu.byr aku sorang sbb haziq hazeera free

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook