XM

27 Ogos 2018

Hazeera Masuk Tarian @ Hari Sukan SKSB 2018

hello blog,
7/4/2018
haziq hazeera ada sparring di selayang
tapi hazeera nak masuk persembahan tarian utk hari sukan
so aku gamble masuk dua2 dgn harapan sparring dapat turn lambat
di hari kejadian
laki aku bawa hazeera g hari sukan sek,plannya lps siap tarian zass ke selayang untuk sparring
aku dgn haziq g selayang dulu.adik aku drive
sampai2 selayang.sekejap je dah turn haziq
dan turn hazeera jugak!
ayoyo hazeera terlepas turn nak lawan la.hukhuk
nak buat mcm mana xde rezeki
eh chop gambar sparring haziq ni xde plak aku edit msuk blog.huhu
hurmmm ni gambar hazeera masuk tarian
alahai sikit je gambar bapaknya snap


ni je gambar hazeera tarian.ceh


gambar dlm kete je byk



sekian cerita
cerita sedih.xmenarik pun.haha!
sparring tu yurannya rm60.terbang wei rm60.hukhuk
haziq plak kalah sparring
sekian cerita
berapa byk kali nak ckp sekian cerita
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook