14 June 2017

Bawa mak melawat kedai bunga/nursery @ Sungai Buloh

hello blog,
mak aku ada kat umah
jadi petang2 bawa dia g tengok bunga
almaklum kat tmpt aku ni mmg banyak gila nursery
dah tak heran dah aku tengok hari2.haha
dari umah aku pon nmpk kedai bunga ni
jom kita








g kul 6 byk kedai dah tutup rupanya
aku ada la jugak beli bunga sekali sekala utk tmpt keje
beli tanah la, beli tmpt letak pasu la
teman kawan beli rumput la
owh kali ni mak aku beli penyembur serangga
ok la tu je citenya
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook