XM

14 Februari 2016

Gambar Random Nov 2015

hello blog,
ya ampun semakin hari semakin malas nak update blog
alahai
letak gambar je la
ada 10 lg draft utk gambar2 nov 2015 ni ha

bukan main kan anak aku
sape la ajar gaya macam ni
bukan aku rasanya.huhu

g melawat jiran.uitm sg buloh kan jiran kuarters aku.haha!

aish yg comel



hazeera b4 g sek

taraa,beli jugak hp baru
laki aku punya
lps 1-2 minggu aku beli hp baru,dia beli plak
ni spec lebih kurang hp aku
kira sama2 hp baru ler.huhu
*cop sebenarnya 2-2 tukar hp sbb hp lama rosak daa.bukan suka2.huhu


beli hardisk @ lazada
murah sbb tu beli.huhu






koleksi photobook murah2/percuma
huhu

untungla ada org belanja kasut timberland kat laki aku
*kwn sek dia.lelaki.klu pompuan nak mati ke?haha!

beli #cakenis


sekian
letak gambarbje pun.


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook