XM

03 Januari 2015

Kedai makan baru depan poslaju Kg Melayu Sg Buloh

hello blog,
gambar2 lagi
aku mmg suka letak entry bergambar
sebenarnya blog ni utk kenangan sendiri di masa hadapan je
xde pon income or tarik pengunjung or ape2,haha


lunch kfc @ the store

ni ha set lupa nama.haha
*asal ada produk baru kfc je mesti cuba,tp yg spicy n original jugak yg sedap kan.

ni mlm plak
*amboi2 mls masak,lunch n dinner di luar.kemain lagi


air dlm jug kecik

ni kedai baru bukak kat kg melayu sg buloh
tapi aku lupa nama kedai tu.huhu

kedainya depan poslaju
*poslaju ni pon baru bukak

okla kedai ni,walaupon baru bukak 2x dah aku mkn kat sini

rasa ok,mknn ok,servis ok
yg aku suka air dalam jug kecik comel
tp klu org tua2 kata tak elok minum dlm jug
senang kata cawan tp bentuk jug
eh bole ke mcm tu.haha
nanti aku lalu kedai tu aku take note nama kedai eh.haha
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook