12 December 2014

Maggi Goreng RM7.00 @ Kedai Mamak

hello blog,
ya mapun
jom tengok gambar megi goreng rm7.00 kat kedai mamak ni
aku nk je ty mamak tu kenapa mhl sgt
tapi laki aku kate standard la tu kedai mamak
ish kalau tak salah dulu rm5.50(tu pon kira mhl),skrg makin mhl rm7.00 plk
nk wat mcm mn dah terasa nk mkn megi grg tapi mls nk grg sendiri kan
ha pdn muka untuk diri sendiri.hukhuk

hazeera order nasi lemak






laki aku order mee grg
haziq order roti telur
minum ptg berempat di kedai mamak rm21.hamik ko
sekali sekala je.huhu
 

2 comments:

AnneRaini said...

sy tak pernah order maggi goreng kat kedai sbb mmg kurang makan maggi.

mrs adam said...

anne,
sy suka megi,tp mls masak.tu yg order kedai mamak tu.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook