25 November 2013

Sarapan di R & R Sg Buloh

hello blog,
R & R sg buloh adalah restoran jejantas sg buloh
amboi2 pagi2 mkn kat highway.huhu
ish aku dah masukkan gambar kat draft dari minggu ke2 nov
tapi baru nak taip entry minggu ke4 ni.adoi
nak buat mcm mana,tak reti urus masa.huhu
ni la cerita bulan julai 2013
bulan julai bulan puasa
daku duk puchong tp keje kat sg buloh masa bulan julai ni
aku pindah sg buloh bln 9
sebab berulang puchong-sg buloh la g sarapan kat r&r tu

haziq

hazeera

amboi2 gembira nampak

menu sarapan biasa je


keje aku snap gambar anak

mkn2

owh start bulan julai haziq n hazeera pon berpindah ke sekolah baru
ish dah rugi bayar pendaftaran smart soleh seribu lebih seorang tapi belajar setengah tahun je.huhu
nak buat mcm mana,dah mamanya pindah anak2 kena la ikut
so pergila mereka ke sekolah tadika islam bistari kg melayu sg buloh
yuran pendaftaran utk 2 org utk setengah tahun ialah lima ratus lebih
ok la tu lebih murah dr smart soleh
dah yuran bulanan jugak separuh dari smart soleh.huhu
ok dah2 ni nak cite psl sarapan ke cite tadika anak2
sekian bebelan

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook