XM

13 Oktober 2016

Pengkalan Kubu dan Nasi Ulam Cikgu

hello blog,
alamak wei gambar kelantan byk
pergi pun byk tempat
tapi aku edit skit je.adoi
xpelah aku cite je la
antara tempat yg kitorang pergi
1)kedai nasidaun pisang(kedai terletak tepi petron jalan dari kota bharu nak ke pasir mas)
2)pasar siti khadijah
3)kota bharu yg kawasan muzium2 tu
4)meeting @ hospital pasir mas
5)shopping @rantau panjang,makan nasi air,sosej pulut
6)masjid beijing
7)shopping @ pengkalan kubu
8)lunch @nasi ulam cikgu












best la, 3 hari 2 malam dapat jejalan byk tempat
dapat meeting
dapat shopping
thanks kat kawan opis aku liza,mmg org kelantan,dia la tunjuk jalan pergi semua tempat tu
ikma tukang bawa kete
alza kitorang sewa 2 hari,sorang bayar rm60 termasuk minyak
kitorang ada 6 org
emmm
byk gak aku shopping,skirt,baju,periuk,plus
 

Mesyuarat Kesatuan @ Kelantan

hello blog,
wow wee dah sampai cerita ogos 2016
cepat jugak eh.huhuhu
jom letak gambar jejalan kelantan
opss wat alasan mesyuarat kesatuan.hahaha
mmg ada meeting kesatuan pun,sambil meeting sambil jejalan la ye


nasi kerabu yg sedap

fokus meeting2
hampeh masa ni aku catat minit sbb aku calon setiausaha
naseb baik kalah wei
kalau tak byk kerja kot.haha!

org cuepecs datang

kwn opis

naik flight
*kos sendiri ye,nama pun meeting kesatuan bukan meeting jabatan




best jugak jejalan kelantan
tiket flight pergi balik rm123
beli awal ni,dlm bulan 4 beli
nanti aku sambung lagi ye cerita kelantan belum abis lagi
 

12 Oktober 2016

Jamuan Raya 2016

hello blog,
walaupon dah abis syawal
kita wat jamuan raya skit

jamuan raya unit aku

bz ape ntah tu

ni jamuan raya kesukeb,ni gerai unit aku

selpie


hazeera balik sek check kawasan kejap





@kk, hazeera sakit perut

sekian gambar ntah ape2
haha!
 

Penyalahgunaan gerabak wanita KTM

hello blog,
wee korang
ni entry last untuk julai 2016
lepas ni boleh proceed ke bulan 8.
sesaja letak gambar

ramai tau org lelaki kat gerabak wanita
*ktm ke upm

main taman jap


jom jog

aku kalau dekat ngan aku
mmg aku sound siap2 this is ladies coach
byk gak jantan2 aku halau
hello aku nak duduk ok
lps dorang blah boleh la aku duduk.haha
yg gambar atas tu omputih byk guna coach wanita
tapi masa tu ada byk tempat kosong
aku pun ada tempat duduk,so tak la aku halau omputih tu
kalau aku tak de tempat duduk mmg aku halau la.haha
 

11 Oktober 2016

Open House rumah kawan-kawan 2016

hello blog,
jom beraya



open house umah ema



umah ikma


umah pak cik aku

ni je la
sekian
 

Homemade Julai 2016

hello blog,
letak gambar masakan sendiri
untuk rujukan di masa akan datang.haha


meatball carbonara


puding caramel yg tiada rupa,naseb baik rasa ok.haha!

lauk biasa

pun lauk biasa

western
-meatball carbonara
-cheesy loaded fries
-spegetti carbonara 
-spegetti bolognese
-macaroni cheese
*peh gigih aku buat semua,byk sgt,tahan lama tu,simpan frozen.haha!

pizza

ketupat palas,first trial



dgn rendang

lauk biasa,ayam pedas

sekian
 
Related Posts with Thumbnails

Photobook