XM

28 Jun 2012

Otak-otak Che Mat @ Lokas Makana Puchong

hello blog,
mari bercerita kisah lokas makana lagi
haha.ni last sebab lepas tu tak de makan kat sini lagi
sekali sekala je makan luar ok.eh sekali sekala kew ek.huhu
owh daku berangan tak nak mkn luar,tak nk mkn fast food,tak nak order delivery sebab nak diet
tapi aku rasa tu angan2 mak jenin aku je!mencik tau
ni ha cite otak2 di lokas makana

byk kali dah mkn otak2 ni.
laki aku selalu take away.beli 10 percuma satu

tu kedai dia
eh kwn laki aku la penjual otak2 tu,patut la selalu take away.support kwn berniaga

kena ingat no meja tau bile nak order air

aku yang omputih celup tak sdr diri,menu haruslah pilih western.haha
chicken chop
tapi aku lebih suka chicken chop kapal kg baru!

haziq dan papanya

mak ndak anak2 aku,adik ke4 aku

makanan dah abis,air tu order kali ke2
adik aku mkn nasi lemak,laki aku mkn nasi lemak kukus
anak2 makan steamboat rm1 secucuk,beli 3 cucuk je pun tak abis!

nmpk tak signboard dia tulis LOKAS MAKANA

belakang u pony funland
kali ni haziq sorag je main

minum air setelah penat bermain

gaya nakal1

gaya nakal2

gaya nakal3


aku penah makan nasi goreng USA ,kopok lekor kat sini
emm makanannya pun biasa2 je,tak de istimewa mana
bole la,tak la tak sedap sgt smpi tak leh masuk tekak
em..lepas ni mybe nak pegi lagi la mahu try burger bakar
tapi tahu la bilenya
bulan depan ke tahun depan ke
ramai gak org2 puchong dinner di sini
siap ada karaoke lagi
sekian,
 
nota kaki:byk lagi kedai2 mkn di sini,tak snap gambar,dan lupa juga apakah kedai2 itu.nxt visit maybe aku catat.beria.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook