XM

05 Jun 2012

Giant Lukut N9

hello blog,
sambung citer g PD hari tu
kami mandi kejap je kot
dalam 2 jam je kat PD
mandi2,pas tu trus balik
encik adam cari gak mana nak makan tapi semua dia tak nak
aku lak mmg dah sarapan byk(abiskan mknn anak+mknn sendiri)
so tak la lapar sgt
masa pergi ada singgah Giant Lukut sebab encik adam beli selipar
dan haziq g toilet
pas tu teringat lak ada chicken rice shop kat giant tu
so decide nak makan kat situ la
jom singgah giant jap

hazeera lepas mandi


papa lepas mandi gaks

eh muka sendiri pun nak letak juge.

hazeera ngantuk

haziq pun ngantuk

pagi tu masa sarapan encik adam janji ngan haziq nak belanja dia aiskrim kalau dia makan abis
tapi tak beli la pulak ais krim kat PD tu
so ada aiskrim kat giant
encik adam kate beli la,nanti sementara tunggu order chicken rice shop leh la makan aiskrim

beratur nak bayar

sila tengok ye,haziq selalu tak nak pegang tangan ngan ayah dia,nak ngan aku je,sekali bila ayah dia nak blanja ais krim terus cakap 'haziq nak peganag tangan papa'.aceceh haziq.drama sungguh!huhu

hooyeh TCRS,*semangat amik gambar dulu b4 masuk kedai.
TETAPI
:
:
:
:
:
:
:
:

masih tak tahu keadaan sebenar,amik gambar menu kat depan kedai la pulak

lepas tu baru masuk
encik adam masuk dulu TCRS Giant Lukut tu
pas tu baru aku menyusul sebab aku amik gambar kan
masuk2 je belum duduk lagi,encik adam pandang aku dan kate'banyak lalat'
aku ingat encik adam nmpk lalat 1-2 ekor ke,pas tu aku tengok la
alamak!byk ekor la pulaks
kat dinding2,kat meja
emm..terus tak jadi la makan kat sini
adoi 
emm round2 je la giant lukut yang sekangkang kera itu
dan makan ais krim di kerusi tepi giant
apa nak buat TCRS byk lalat daa

expressi beria haziq

hazeera

ni mama punya.*nak jugak aiskrim tu.huhu

makan aiskrim dekat ngan XES ni


depan XES ada VERN'S

emm aku makan ais krim aku kejap je
encik adam makan vitamin dia je la rokok
pas tu tunggu anak2 lama la pulak
aku pun jejalan kat giant tu sesorang
bagi encik adam layan anak2 makan aiskrim
dan aku jumpa kedai tudung
beli la inner neck yang best RM8 je!
pas tu menyesal sebab beli satu je.adoi
yela sebab masa beli tu takut tak best
bila dah pakai baru tahu best.huhu
kesimpulannya jgn makan di giant lukut,beli inner neck je
sekian


nota kaki:entry seterusnya makan di mana ye

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook